Sea Doo GTR-serien är en ny standard för lyxiga vattenskotrar, som låter dig nå isolerade destinationer med komfort och stil. Komfort i form av ergonomiska och bekväma säten med stor simplattform och förbättrad stabilitet, vägrar vila ombord i timmar. Stil i form av klassiska och kraftfulla färger. Flaggskeppsmotorcykeln i denna serie är GTR 230. Den är avsedd för dem som söker rent adrenalin. Den har så mycket "chicha" att, om du inte är van vid ...
Sea Doo GTR-serien är en ny standard för lyxiga vattenskotrar, som låter dig nå isolerade destinationer med komfort och stil. Komfort i form av ergonomiska och bekväma säten med stor simplattform och förbättrad stabilitet, vägrar vila ombord i timmar. Stil i form av klassiska och kraftfulla färger. Flaggskeppsmotorcykeln i denna serie är GTR 230. Den är avsedd för dem som söker rent adrenalin. Den har så mycket "chicha" att, om du inte är van vid det, kan det ge dig en sådan brådska att du inte glömmer det på flera veckor genom att trycka på avtryckaren helt och låta den ta fart utan att stanna. Dessutom är den mycket balanserad, eftersom den har samma skrov som GTI, därför samma goda manövrerbarhet, och den monterar kåpan till den överlägsna modellen, RXP-X. Den monterar en kompressormatad Rotax 1500 HO ACE-motor som, jämfört med den tidigare modellen, har en extern laddluftkylare som erbjuder större kylkapacitet (+75%), mer kraft, acceleration och toppfart, men med mindre förbrukning.
La serie Sea Doo GTR es un estándar nuevo para las motos acuáticas de lujo, permite llegar a destinos aislados con comodidad y estilo. Comodidad en forma de asientos ergonómicos y confortables con una gran plataforma de natación y estabilidad mejorada, renegando a descansar a bordo durante horas. Estilo en forma de colores clásicos y poderosos. La moto bandera de esta gama es la GTR 230. Está destinada a quien busca adrenalina pura. Tiene tanta ...
La serie Sea Doo GTR es un estándar nuevo para las motos acuáticas de lujo, permite llegar a destinos aislados con comodidad y estilo. Comodidad en forma de asientos ergonómicos y confortables con una gran plataforma de natación y estabilidad mejorada, renegando a descansar a bordo durante horas. Estilo en forma de colores clásicos y poderosos. La moto bandera de esta gama es la GTR 230. Está destinada a quien busca adrenalina pura. Tiene tanta ‘chicha’ que, si no estás acostumbrado, apretar el gatillo a fondo y dejar que gane velocidad sin parar te puede suponer tal subidón que puedes no olvidarlo en semanas. Además, resulta muy equilibrada, porque cuenta con el mismo casco que la GTI, por tanto, la misma buena maniobrabilidad, y monta la cubierta del modelo superior, RXP-X. Monta un motor Rotax 1500 HO ACE sobrealimentado que, en comparación con el anterior modelo tiene intercooler externo que ofrece una mayor capacidad de refrigeración (+75%), más potencia, aceleración y velocidad máxima, pero con un menor consumo.